[rosedu-general] [Techblog] contributing

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Mon Mar 26 19:15:24 EEST 2012

2012/3/26 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> MM, de ce nu este post chiar pe Techblog cu informațiile astea? Ori de
> câte ori cineva dorește sa contribuie pe Techblog se uită pe
> Techblog. Recursion – it works!

M-am gândit că nu ar avea ce căuta acolo, tine mai mult de bucătăria internă.

Sunt totuși ep redmine într-o variantă mai lame[1], o să fac update
acolo cel puțin.

Sau dacă chiar se vrea să fie pe Techblog o să fac un page separat pentru asta.

[1]: https://projects.rosedu.org/projects/techblog/wiki/Contrib