[rosedu-general] Site nou ROSEdu, fost: Re: [site] Vizibilitate activitati in site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Mar 26 19:08:12 EEST 2012

Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com> writes:
> Eu le îndeplinesc pe ambele + am experiență în scris articole Jekyll
> (de fapt cred că îmi voi muta toate blogurile pe Jekyll/Hakyll). Dar
> am o problemă mare: nu prea am timp momentan. În funcție de rata
> update-urilor pot să mă implic sau nu. You decide.

Votul meu este: MM NU.

Hai să facem consolidare prin delegare către alte persoane din
comunitate. De câte ori apare ceva nou, sar trei persoane tot timpul:
AJ, MM și cu mine. Hai să ne oprim de la asta. Comunitatea înseamnă
implicarea comunității, nu câțiva indivizi care se bagă în toate și
ajung să fie bottleneck-uri și unreliable.