[rosedu-general] Site nou ROSEdu, fost: Re: [site] Vizibilitate activitati in site

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Mon Mar 26 17:13:43 EEST 2012

On Mar 26, 2012 5:07 PM, "Alex Morega" <alex at grep.ro> wrote:

> Sugestie: să fie foarte ușor pentru un organizator de proiect să-și scrie
un articol pe site-ul ROSEdu. Un howto simplu n-ar fi rău. În felul ăsta
vor fi mulți oameni interesați și în stare să pună conținut pe site, deci
nu va fi așa de multă presiune pe responsabilul de site să găsească/producă
conținut.

> -- Alex

Eu cred că ar trebui să lăsăm siteul foarte static (dacă asta a fost
alegerea) și să outsource ăm taskul de știri pe facebook sau goggle+.