[rosedu-general] [ROSEdu Tech Talks] Crash course and overview of Mozilla technologies

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Sun Mar 25 17:17:31 EEST 2012

On 03/25/12 16:39, Razvan Deaconescu wrote:

> Valentina, creează un mesaj de promovare pe care să-l folosim pentru
> distribuție. O să dau eu mesaje pe cs.curs.pub.ro și pe listele de
> SO/SO2. Laura, cred că e o idee bună să dai tu un anunț pe lista
> asistent.
>
> De asemenea, cred că e o bună ocazie să contribuim pe
> blog.cs.pub.ro[1]. Valentina, fă mesajul în așa fel încât să-l punem și
> pe blog (sau îl refaci într-o formă nouă doar pentru blog). Ar trebui
> cât mai rapid ca să afle lumea din timp.
>
> [1] http://blog.cs.pub.ro/
>
> Răzvan
Am luat mare parte din informația de mai sus plus o mică prezentare a
Tech Talks, mi se pare suficientă informație. :)

Mesajul:

"ROSEdu Tech Talks este un eveniment ce găzduiește prezentări tehnice
despre diferite subiecte din lumea IT. Acestea au ca scop familiarizarea
participanților cu diverse noțiuni și deprinderi despre dezvoltarea de
software, noțiuni legate de securitate, noțiuni avansate de administrare
a proiectelor software și multe altele.

Prima prezentare din noua sesiune de Tech Talks va avea ca subiect
central tehnologiile Mozilla.

Valentin Goșu va susține o prezentare despre tehnologiile Mozilla,
subiectele atinse incluzând:

* add-ons
* Firefox core – cum se contribuie la core
* boot2gecko – live demos, bugs

Aşadar, va aşteptam în număr cât mai mare joi, 29 martie, de la ora 18,
în sala EG106a."

Dacă ma descurc cu partea grafică o să apară un mesaj de promovare și pe
monitoarele din EC-uri.