[rosedu-general] [rosedu-admins] Comunicarea in ROSEdu

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Mar 25 12:47:23 EEST 2012

On Sun, Mar 25, 2012 at 12:17 AM, Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org> wrote:

> Susțin,
>
> rosedu-dirt e mai fun și mai atractiv: "It's where we get dirt on
> Rosedu", nu "It's Rosedu internal secret boring stuff".

Salut,

Sunt de acord în ideea în care lista asta va fi precum
opensuse-project, la cei de la opensuse.

Concret, este o listă unde se discută detalii organizatorice, unde pot
particicpa și membri ai comunității. Cred că ne-ar ajuta să ne
apropiem de acea transparență dorită. Adică sunt unele subiecte pe
care nu le pot vedea cei care nu fac parte din asociație, dar pentru
toate celelalte, am avea această listă și nu am spama lista -general.

Asta implică faptul că oricine ar putea să se înscrie pe această listă.

--
Mihnea Dobrescu-Balaur