[rosedu-general] [rosedu-admins] Comunicarea in ROSEdu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Mar 25 00:16:01 EET 2012

2012/3/24 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salut din nou,
>
> Am greșit trimițând un mail pentru trei probleme:  lista -internal,
> liste moarte și root. Problemă cu problemă, încep cu
> rosedu-internal[1].
>
> La ceea ce am susținut mai sus, adaug: comunitatea ar beneficia la
> nivel de consolidare de pe urma acestei liste și nu am mai abuza
> aliasul/lista/grupul members - care are alt scop.
>
> De asemenea, dacă numele -internal sună intimidant, poate -project
> sună mai bine?
>
> Alex

> [...]

De ce ne tot depărtăm de lista publică? Ne tot plângem că suntem
considerați "elitiști" dar tot încercăm să ducem lucrurile spre liste
la care doar unii au acces? I think that's wrong...

Înțeleg nevoia de avea lucruri care are cauza rău oamenilor în locuri
private. Dar asta nu înseamnă că trebuie să facem asta regula.

Cred că motivul pentru care abuzăm de lista members a fost pentru că
de multe ori se voia emailuri trimise unor oameni pe care îi știam,
versus trimiterea broadcast (rosedu-general).  Sau pentru a trimite
emailuri unui grup restrâns de oameni astfel încât decizii să fie
luate eficient (se aplică și pentru lista de consiliu vs general). Și
cred că s-au tot făcut compromisuri și am ajuns într-o situație
confuză.

Nu știu ce ar rezolva o listă nouă. În primul rând presupun că lista
rosedu-internal va fi privată, fără arhive. Să zicem că e ok. Poate să
se înscrie oricine? Dacă da, nu mai este internă. Dacă nu, cineva
putea fi pe ea, după ce criteriu? Cine va decide dacă X are voie sau
nu? Consiliul, Asociația? Asociația are members, de ce i-ar mai trebui
încă o listă.

Chiar nu vreau să încep iar să mă cert cu oamenii (și așa sunt prea
multe certuri printre noi... can't we all just get along? :P) și să
fiu iar considerat încăpăținat că nu fac ca X sau Y. Dar am încercat
să găsesc logic argumente pro acestei idei și nu găsesc. Eu nu înțeleg
(TM).