[rosedu-general] next(iter(hack_day))

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Thu Mar 22 18:57:34 EET 2012

2012/3/22 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Rog frumos să mă ajute cineva cu asta, îmi e neclar cum e mai bine să sune mesajul.

Un schelet pe care să-l criticați / pe baza căruia să construiți.
Salut,

ROSEdu organizează un HackDay sâmbăta aceasta, pentru că ne place să
programăm și să schimbăm idei. Ne alegem proiectele la care vrem să
lucrăm [1], iar mentorii de proiect îi pun în temă pe cei noi.
Proiectele sunt Open Source, toată lumea poate să contribuie.

Comandăm și pizza. Sâmbătă la ora 14:00 în EG-207.

[1] http://hackday.rosedu.org/2012-03-24.html

--
Andrei Petre