[rosedu-general] Comunicarea in ROSEdu

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Mon Mar 19 22:28:41 EET 2012

On Monday, 19 March 2012, Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com> wrote:
> Hopa, hopa, ucideti cu judecata si masura.

> Actually, este folosita (am mai vazut mailuri de la DEXOnline-erii
> CDL, de la Alex Morega, Catalin Francu, etc.). Intrebati-i pe ei
> inainte sa o stergeti

Salut,

Da aceasta lista inca e folosita, dar se posteaza mai rar intrucat a fost
facuta pentru a se inscrie pe ea studenti la CDL sau simpli studenti
membrii sau nu ROSEdu care probabil au lucrat la un hackday si mai vor sa
colaboreze. Nu stiu, eu ii indrumam pe studentii CDL catre aceasta lista,
la fel la hackdayuri...

In ultima vreme s-a postat mai rar, studentii actuali de la dexonline la
cdl au o frica incredibila de a pune intrebarile pe mail, ma iau numai pe
mine la rost ... In general in timpul cdl se cam scria pe ea. Daca
dexonline ar fi fost proiect si la rsoc probabil tot pe asta am fi
folosit-o ...

Daca va incurca asa rau sa stiti ca nu e suparare. O sa rog sa facem una
gen rosedu at dexonline.ro si asta e, se rezolva.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna