[rosedu-general] Prezentarea GSoC 2012

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Sat Mar 17 23:09:38 EET 2012

On Mar 17, 2012, at 9:16 PM, Alexandru Tudorica wrote:

> Ok, ne place experiența non tehnică. :D
>

> Așadar, cine vrea să mai fie parte din prezentare în afară de Mihai B și eu?
>

> Ma bag la a face parte din cei 2-3 fosti participanti care sa vorbeasca despre experienta lor.
> Cum promovam evenimentul? Adica inafara de a da mesaje pe liste de discutii se merita sa facem postere sau altceva? Nu imi aduc aminte cum a fost anul trecut.

Am vorbit cu un coleg care a fost anul trecut la GSoC la Planeshit, un MMORPG open source, a spus ca se baga si el sa povesteasca despre experienta lui.
Daca mai aveti nevoie de inca un om, pot povesti si eu. ( m-am gandit ca poate ar fi mai bine sa fie oameni de anul trecut, ca sa fie experienta mai "calda" ) :-)

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665