[rosedu-general] Prezentarea GSoC 2012

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sat Mar 17 21:16:33 EET 2012

2012/3/15 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>

> Dacă putem rezerva sala și nu mor (am răcit f nașpa :) ) până atunci,
> da, e ok. În ce zi și la ce oră? Am văzut „joi, vineri”.

> Ok, ne place experiența non tehnică. :D
>

> Așadar, cine vrea să mai fie parte din prezentare în afară de Mihai B și
> eu?

Ma bag la a face parte din cei 2-3 fosti participanti care sa vorbeasca
despre experienta lor.
Cum promovam evenimentul? Adica inafara de a da mesaje pe liste de discutii
se merita sa facem postere sau altceva? Nu imi aduc aminte cum a fost anul
trecut.

Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018
http://tudalex.com