[rosedu-general] Prezenta organizatie/grup/comunitate ROSEdu online (retele sociale si profesionale)

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Wed Mar 14 21:36:40 EET 2012

2012/3/14 Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro>:
> [2]
> https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0Ai6_as_hLrdodG8zdFZMcU9hT2NUUGtBcEp1MzVYMlE#gid=0

Tot legat de $subject:

În 2011 am făcut pagina ROSEdu pe wikipedia în română [1]. Aparent nu
a fost ștearsă, dar nu are nici conținut. Ar trebui să încercăm să o
popularizăm.
Putem încerca și pe wikipedia în engleză...
AJ spune că pentru a nu ni se șterge pagina, trebuie să avem referințe
(gen articole de pe alte site-uri despre ROSEdu). Nu îmi dau seama
dacă există așa ceva... trebuie analizat. Dacă cineva găsește ceva
util care ar putea fi folosit... share :)

[1]  - http://ro.wikipedia.org/wiki/ROSEdu

--
Laura