[rosedu-general] Prezentarea GSoC 2012

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Wed Mar 14 20:21:24 EET 2012

2012/3/14 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> '
> Răzvan, book the room.

În urma unei discuții cu Mihai am stabilit să deschid eu prezentarea -
adică partea până la discuția liberă.

Ca structură, mă gândesc să fie aproximativ ca până acum. Adică în
prima parte să le dau „datele problemei”, să le zic să nu se gândească
la faptul că „nu sunt în stare”, iar apoi să trecem la o discuție
liberă, unde ei să pună întrebări și noi să le răspundem.

Nu cred că are rost să le zicem fiecare ce am făcut, pentru că pentru
asta pot citi aplicațiile. Mai ales că dacă facem asta, i-am putea
speria cu diverși termeni proprii proiectelor noastre sau cu diverse
probleme de care ne-am lovit. Cam asta ar fi schimbarea față de ce a
fost până acum.

Voi ce ziceți?

--
Mihnea Dobrescu-Balaur