[rosedu-general] partners.rosedu.org

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Tue Mar 13 19:53:22 EET 2012

Hello!

Mi-a adus aminte un mail de mai devreme de gsoc.rosedu.org care era un
vhost doar cu un alias spre un node din Drupal, special făcut (foarte
în grabă) pentru prezentarea de GSoC de anul trecut.

Pornind de la asta, aș propune să avem pe site-ul rosedu.org un
namespace pentru partenerii ROSEdu, organizații sau companii cu care
am interacționat pentru a îi lega cu proiecte. Fie un subdomeniu
separat (partners.rosedu.org), fie doar un subdirector pe site
(rosedu.org/partners/). Aș merge pe a doua variantă.

Exemplu, am avea rosedu.org/partners/ixia să zicem două cuvinte cu ce
este și să zică că a sponsorizat CDL și RSoC... /partners/eaudeweb că
a sponsorizat CDL și Hackday... /partners/google, unde am putea pune
subpagină /gsoc, unde am putea pune informațiile despre GSoC (eventual
RSoC + GSoC :P). Și un /partners/rlug (sau prolinux) ar merge.

Cred că ar fi frumos din partea noastră să mulțumim într-un fel
comunitățile cu care interacționăm. Și cred că ar fi bine și pentru
noi să arătăm că suntem sociabili :P