[rosedu-general] Rezultat Discuții Activitate ROSEdu Toamnă (Chestia Aia)

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Tue Mar 13 10:14:08 EET 2012

În data de 13 martie 2012, 09:24, Alex Morega <alex at grep.ro> a scris:

> Părerea mea: marele plus al proiectului "Chestia Aia" este că pune în contact mentori și studenți pentru o colaborare pe termen mai lung (câteva luni). Colaborarea asta se poate desfășura în persoană și online. Dacă e doar în persoană, ca la CDL, riscăm să pierdem oportunități de lucru când nu se potrivesc progaramele; dacă e doar online, riscăm să limităm serios colaborarea la ceva superficial.

> [...]

Personal, la Hack Day, îmi plăcea ideea de proiecte noi și de proof of
concept doable in one day. Marele avantaj al HackDay este că aduce,
fără un nivel de implicare prea mare, oameni în contact cu ROSEdu.
Mi se pare un format ok care ar putea converge natural la lucrul
consecvent la un proiect. Aici cred că intervine marea diferență față
de Chestia Aia.

Dacă se reușește un merge care să păstreze fără compromis avantajele
celor două idei, ar fi awesome. Întrebarea este cum s-ar face un
astfel de merge?

Mihai