[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Wed Mar 7 20:53:57 EET 2012

În data de 7 martie 2012, 20:22, Alex Morega <alex at grep.ro> a scris:

> Am putea face ceva semi-automat, e.g. dacă avem "teams" în GitHub pentru diverse proiecte, pe pagina individului să apară "membru în echipa CDL". Sau dacă a absolvit CDL, și presupun că avem o listă cu alumni, să apară "absolvent CDL", ca un fel de badge. Mai putem calcula statistici de pe IRC și mailing list, numărul de mesaje trimise. Sau scorul de pe StackOverflow.

Ideea de badge-uri pentru activitățile ROSEdu pare foarte faină.
Fiecare să aibă o serie de badge-uri pe diferite evenimente și
eventual, o scurtă descriere a participării lui la eveniment.
Gen la mine să apară badge-ul de student CDL și într-o parte Anjuta ->
enhance code snippets plugin.

Eventual, toate să fie cronologic. Ca la timeline pe fb :)