[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Victor Carbune victor at rosedu.org
Wed Mar 7 19:24:59 EET 2012

2012/3/7 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> So?
> (iar mi-am adus aminte de el pentru că am văzut vhostul pe server)
Da, ar fi foarte tare să avem public (într-un aspect mai frumos decât
pe redmine) cine e prin comunitate, ce face și care sunt lucrurile pe
care ar putea face mentoring pentru cineva nou care vine pe lângă
ROSEdu.

Simt însă că nu e suficient de prioritar pentru toată lumea de
prin comunitate și astfel i-am tot degradat prioritatea în favoarea
altor lucruri de pus la punct.

Other, different, approach?

Victor