[rosedu-general] websites

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Mar 7 15:18:18 EET 2012

2012/3/7 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Deja Apache-ul de pe rosedu.org a luat-o iar pe ulei. AJ, oprește rând
> pe rând vhost-urile și vezi care cauzează problema. Poți observa în htop
> că Apache-ul o ia razna.

N-am reușit să depistez cu siguranță problema.

Vhost-urile care adaugă load mai mare pe procesor și memorie sunt cele
legate de trac (dev.rosedu și svn.rosedu). De acolo apar și erori în
loguri (probabil pentru că nu a mai fost upgradat de 3 ani trac-ul).

Cred că problema majoră este atunci când chiar e consum mare de
memorie într-un container și problemele cresc exponențial. OpenVZ văd
că încă are probleme de gestiune a memorie și cred că ce trebuie să
facem este să avem containere care să nu ocupe toate memoria alocată
încât să nu treabuiască openvz-ul să facă chestii ciudate cu memoria.