[rosedu-general] Se deschide biblioteca

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon Mar 5 23:58:33 EET 2012

2012/3/5 Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com>:

> Dacă s-ar face mai des alegeri pe la rectorat am avea mai des
> evenimente din astea..

La ultimele alegeri (non-Poli, nu mai știu exact ce se alegea, dar
prin 2010 or so), se punea gazon de zor în fața "noii" biblioteci.

Meanwhile, proposed timeline (să zicem că e o parodie):

* e martie, e cam frig afară, câțiva studenți răsfoiesc cărți obosite
și mâzgălite;  unu' mai rebel are laptop;
* se deschide un bufet micuț, cu sanvișuri de casă și cola la preț
decent;  desigur, cafeaua e nelipsită;
* e vară, bufețelul scoate două-trei mese afară, că bieții copii se
sufocă înăuntru;  inițial sunt mese metalice circulare, la care se stă
în picioare, apoi, când acestea devin insuficiente, apar și scaunele;
* la un moment dat se trece la mese de-alea de plastic, de terasă ieftină;
* vin restanțele, dar și frigul;  o parte dintre mese sunt migrate înăuntru;
* începe semestrul, dar, pentru că nu învață nimeni până la parțiale,
cineva aduce un casetofon;  inițial e pe radio, apoi o dăm pe șlagăre;
* se încinge competiția la fotbal intern, un binevoitor din
$organizație (tolerată de Doamna și de Partid, evident) aduce (în
niciun caz pe banii lui, să fim serioși) vreo două monitoare mari pe
pereți;  pentru că nu are sens să frustrăm studențimea, "la
bibliotecă" devine un local unde se fumează.  Alegerea este a
dumneavoastră;  de asemenea, se vând semințe ale căror coji ajung
invariabil pe podeaua bibliotecii;
* pentru că încep să se ia (sau nu) cinciuri, oamenii încep să
pertreacă de bucurie (sau tristețe);  aceeași organizație vinde
locșorul dobândit prin trudă către o bișniță a vreunui șmecher (membru
al Partidului, evident);  apare discoteca "La Bibliotecă", de data
asta chiar în bibliotecă, nu ca amatorii ăia de acum mulți ani;
canapele de piele, bere la 0.33, locatari ai cartierelor ne-Regie, că
ce naiba?
* sunt alegeri din nou, "Partidul, Rectoratul, România" decide să
construiască o bibliotecă, cum nu ați văzut până acum, în care "câțiva
studenți răsfoiesc cărți obosite și mâzgălite;  unu' mai rebel are
laptop".

Zic și eu acuma, nu mă luați în serios,
Vlad