[rosedu-general] Site nou ROSEdu, fost: Re: [site] Vizibilitate activitati in site

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Mar 5 11:50:41 EET 2012

2012/3/5 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> Daca face resize doar pe orizontala... suge big time.

GG for the fast implementation...

Dar dacă tot facem(/eți) site-ul acesta static, nu renunțăm și noi la
slidedeckul acesta proprietar? E ciudat să sară fix aia în ochi pe un
site open source...

Motivul pentru care exista slidedeck e pentru că se integra cu Drupal,
right? Nu cred că CSS/HTML5-ul pentru efectul acela este greu de făcut
cu cineva cu 3 luni fața de mine de experiență în webdev. Și dacă tot
va fi static editat codul din git, nu cred că mai e de discutat
ușurința de ediare a conținutului.