[rosedu-general] Site nou ROSEdu, fost: Re: [site] Vizibilitate activitati in site

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Mar 5 11:39:12 EET 2012

2012/3/5 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> Salut,
>
> Noul site ROSEdu este gata pentru a fi publicat (și a-l înlocui pe cel
> vechi), la [1].
>
> Vă rog să verificați că nu am pierdut informație pe parcurs și să
> raportați în redmine[2] sau aici problemele întâmpinate.
>
> În lipsa altui feedback, voi trece la publicarea lui în cursul săptămânii.
>
> Alex
>
> [1] http://rosedu.github.com/site/
> [2] https://projects.rosedu.org/projects/rosedu-site/issues
> [3] https://github.com/rosedu/site

Ești o păpușe nebună!

În altă ordine de idei, există o problemă despre care cred că ar fi
bine să fie remediată.
Cum a spus și MM, și techblog-ul ar trebui să apară acolo. De pe
site-ul principal trebuie să se ajungă foarte ușor către toate zonele
cu conținut pe care le avem.

Slidebar-ul ăla e îngust... dacă sunt adăugate mai multe slide-uri,
ocupă din spațiul imaginii. Din câte știu eu, imaginea aia este fixă
ca dimensiune... ar trebui să se redimensioneze automat în funcție de
dimensiunea available de randare rămasă în momentul în care se
folosesc Ț slide-uri.

--
Laura