[rosedu-general] next(iter(hack_day))

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Mar 2 10:04:59 EET 2012

On Thu, 2012-03-01 at 11:07 +0200, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Hai să mai facem un Hack Day. Când[1] să fie, 10 sau 17 sau 24 martie? Eu sunt plecat pe 17 deci ar trebui să se ocupe altcineva de organizare.
>
> [1] http://www.doodle.com/pfim2huxumx4ksr9

Nici eu nu sunt pe 17 și, ținând cont că nu am participat la previous
hackday, vreau să particip. Sugerez 24 martie.

De fapt, e o problemă cu data de sâmbătă: în prima parte a zilei e CDL +
WebDev și apoi e LPIC în EG106. Ergo, va trebui/vom putea folosi sălile
EG405 și EG207. E OK așa? Dacă nu, o opțiune este să-l punem duminica.