[rosedu-general] [Film] Prometheus - AFI Cotroceni, IMAX, joi, 14 iunie 2012, ora 20:30

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Jun 11 00:07:23 EEST 2012

Salutare!

În această săptămână superbă, după ce am terminat școală, examene și în
care ne pregătim de școli de vară, internship-uri, refăcut echipe, scris
cărți și pus țara la cale, propun să mergem la film.

Propunerea este Prometheus[1], un film horror / sci-fi regizat de Ridley
Scott, cu povestea din universul Alien. Filmul este bine cotat și cred
că este interesant de văzut în număr cât mai mare și într-un format cât
mai "modern". De-asta propun să mergem la IMAX. Este 25 RON pentru
studenți si 28.5 RON bilet complet.

Marcați-vă disponibilitatea pe acest formular Doodle[2] până cel târziu
marți, 12 iunie 2012, ora 16:00, când voi face rezervarea. Voi plăti eu
biletele online și apoi îmi veți da banii joi seara.

Bonus, vă recomand să urmăriți prezentarea pentru TED 2023[3], în linie
cu povestea filmului.

[1] http://www.imdb.com/title/tt1446714/
[2] http://www.doodle.com/56q8peu3ph2evdtz
[3] http://blog.ted.com/ted2023/