[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Jun 7 22:16:19 EEST 2012

On 6/7/2012 10:04 PM, Vlad Dogaru wrote:

> Pingme dacă refuză card în lei.  Also, nu știu cât durează "activarea"
> contului, deci ar fi bine să nu lăsăm pe ultimele 30 de minute.

Ofc not :). Inițial vroiam s-o las pe mâine dar până la urmă am
cumpărat-o în seara asta. M-am uitat pe câteva melodii mai
non-mainstream și am fost glad să le găsesc (deși House of Fire de la
Alice Cooper nu o are :< ). Deci eu sunt satisfăcut de biblioteca de
melodii.

> E posibil ca site-ul ales să nu "meargă" cu Linux.  RD, ai Windows?
> Dacă nu, sugerez să avem un backup.  Where's AJ when we need him? :P

Un site care să nu meargă cu Linux? 'the heck? :)) Mi se pare că RD are
Windows pe VM (that's how I last remember).

--
Răzvan Botea