[rosedu-general] Cautam prezentatori Workshop Algoritmica 2012

Gabriel Voicu gvoicu at rosedu.org
Sat Jun 2 19:15:03 EEST 2012

Salut tuturor,

Asa cum probabil stiti sau nu, am propus pentru vara aceasta un workshop
de algoritmica, pentru ca mi-am dat seama ca este un subiect care pentru
multi studenti se incheie odata cu finalul cursului de Proiectarea Algoritmilor
din anul 2. Astfel, primul pas a fost sa incep sa discut cu diversi studenti cu care
am intrat in contact, sa vad daca ar fi interesati, iar raspunsul lor a fost unul mai mult
decat incurajator, toti fiind foarte entuziasmati de existenta unui astfel de eveniment.

Structura workshop-urilor ar fi de forma:
- Intalniri saptamanale, intrare libera
- Fiecare workshop va fi tematic (recursivitate, programare dinamica, game theory, ...)
- In cadrul fiecarui workshop se vor alege unele dintre cele mai cunoscute probleme ale
 acestor ramuri, urmand a fi discutate solutiile cu studentii prezenti
- Pentru fiecare workshop va exista un responsabil ce va alege problemele si va
 modera discutiile cu studentii, dupa care la final va prezenta solutia "oficiala"
- Cel mai probabil aceste workshop-uri se vor intampla sambata, pentru ca
  majoritatea studentilor care raman in Bucuresti lucreaza in timpul saptamanii

Din pacate, in ultima perioada am intalnit o problema, si anume nu prea gasim (impreuna cu
Mihai si Costash) persoane pricepute la algoritmica doritoare sa se ocupe de workshop-uri,
majoritatea fiind plecati la internship-uri in strainatate sau fiind ocupati pe perioada verii.

Ar fi cineva dintre voi interesat sa ne ajute? Daca da, il rog sa raspunda acestui email sau
sa ma contacteze pe mine, Mihai si Costash in legatura cu disponibilitatea lui si tema
pe care ar vrea sa o abordeze.

Multumim si asteptam un raspuns de la voi! :-)

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665