[rosedu-general] Gamification

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Jun 1 18:11:00 EEST 2012

Mihnea Dobrescu-Balaur <mihneadb at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> <context>
> Recent, l-am cunoscut la baschet pe Mihai (cc). El este foarte
> pasionat despre conceptul de Gamification și din câte am înțeles
> intenționează să dezvolte în .ro o comunitate de jucători de ARG[1] și
> să lanseze un start-up specializat în implementarea conceptului de
> Gamification.
> </context>
>
> Am găsit pe blogul[2] său niște articole foarte mișto, așa că m-am
> gândit că poate vă interesează.
>
> Mă gândesc că poate am putea fura niște idei pentru a îmbunătăți, de
> [...]

Salutare!

Sună foarte bine, mai ales în contextul "World of USO". Vom organiza în
perioada următoare o întâlnire legată de World of USO la care vom fi
încântați să participe și Mihai. Cred că feedback-ul său va fi foarte
util legat de modulele jocului, de "punctare" și de poveste.

Mihai, ai putea participa la o întâlnire de 1-2 ore peste vreo 2-3
săptămâni?