[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Fri Jun 1 10:19:50 EEST 2012

On 5/31/2012 8:21 PM, Alexandru Juncu wrote:
> [...]

Status update:

Am făcut o prezentare-slide pentru a fi afișată pe plasmele din Hol EC,
o voi trimite lui AJ pentru a fi dată mai departe. Dacă nu poate el, v-a
trebui să găsesc pe altcineva.

Avem nevoie de o persoana care să aibe mașine pentru a transporta
sucurile și alte chestii.

1. Se oferă cineva?

Laptopul: avem nevoie de un laptop pentru a pune melodiile. Laptopul meu
s-a defectat (again), l-am dus la service (tocmai în Polonia) și va dura
până îl iau înapoi.

2. Laptop

3. RD ce se mai aude cu melodiile de anul trecut ?

4. Cineva care să facă poze.

--
Răzvan Botea