[rosedu-general] [techblog] Undefined & unspecified behaviour in C

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Jul 28 09:57:57 EEST 2012

2012/7/28 Andrei Duma <andrei.duma.dorian at gmail.com>:
> Ma bucur ca am putut fi de ajutor.
> As vrea sa profit de ocazie ca sa intreb in ce as putea sa ma implic si eu
> pe aici? Vreun proiect OS, poate, unul care sa nu necesite cunostinte
> foaaarte avansate de Python/C/C++? :)
>
> Ar trebui sa ma si prezint, presupun. Ma numesc Andrei Duma. Sunt aproape
> student (admis, deci) in anul I la Calculatoare at Poli. Am dat de ROSEdu pe
> lista asociatiilor din Politehnica si am urmarit, oarecum, cu ce va ocupati.
> Ideea de Open-Source este pe gustul meu (utilizator de Linux [Arch], Vim
> s.a.m.d), asa ca m-am gandit sa ma infiltrez pe aici :D

> [...]

Desigur, ne bucurăm să avem membri noi în comunitate :D

Momentan ca proiecte de coding le avem pe cele de la RSoC[1], cel mai
activ dintre ele fiind WoUSO[2]. Cu el te vei întâlni în primul
semestru din facultate și-l vei juca (sperăm).

Dacă ai idei de proiecte sau ceva, nu ezita să le propui. Noi ne
petrecem o bună parte din vreme pe #rosedu pe IRC la freenode și mai
discutăm și pe acolo din când în când despre diverse lucruri.

Îți urăm bun venit :)

PS: înainte de a apuca cineva să critice, vezi că noi folosim
bottom-posting[3] că e mai ușor de citit :D

[1]: http://soc.rosedu.org/2012/
[2]: http://wouso.rosedu.org/
[3]: http://lists.rosedu.org/guidelines/

--