[rosedu-general] Movie Night - Dark Knight Rises

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Jul 25 12:55:44 EEST 2012

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
> Salutare!
>
> Așa cum v-am promis, vă invit la Dark Knight Rises[1]. Din cauză că
> multe locuri sunt rezervate în multe zone și pentru că eu plec sâmbată
> din București, vă propun vineri, 27 iulie 2012, de la ora 22:20.
>
> Am creat un formular Doodle[2]. Vă rog să-l completați cât mai repede
> (până mâine, miercuri, ora 12:00), ca să fac rezervări. Dați mesajul mai
> departe celor dornici.
>
> Biletele costă:
> * Studenți: 17 RON
> * Normal: 25 RON
>
> [1] http://www.imdb.com/title/tt1345836/
> [...]

Am făcut rezervarea pentru 19 persoane: cei 14 din Doodle + 5 amici ai
Luciei Roșculete care îmi vor confirma mâine rezervarea. Dintre cele 19,
15 sunt studenți și 4 sunt "absolvenți": RR, Cosima, Cosmin, eu.

Ne vedem vineri, la ora 22:00 la Cinema City, AFI Palace,
Cotroceni. Studenții să aibă la ei carnetele de student.