[rosedu-general] ROSEdu @ Random_Location_Here

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sun Jul 1 23:54:29 EEST 2012

Bun, propunerea mea initiala era sa folosim coli din alea A4
plastifiate, cum am avut cu ROSEdu MTV anul trecut pe usa de la
apartament, DAR... imi dau seama ca e dificil/tarziu.

Putem folosi si carti de vizita sau coli neplastificate, nu conteaza.
As vrea sa trasez cu aceasta ocazie niste task-uri:

1) @AJ, Andrei Picus: cautati va rog poza cu placuta @ Death Valley.
Ma intereseaza in mod deosebit aia in care pusesem placuta pe semnul
turistic si noi stateam in fata la Devils Golf Course, dar daca nu o
gasiti pe aia, e OK oricare. Upload pe FB & tag. Ar trebui sa avem un
album special pentru chestii din astea.

2) @Laura / RD / Irina: plastifiati va rog o palcuta pt Sorina cu
ROSEdu @ DebConf Nicaragua. Also, daca se poate, faceti-i rost Sorinei
de niste carti de vizita. Alea generice sunt in dulap pe raftul de
sus. Am uploadat acum toate template-urile de carti de vizita facute
de mine in primavara pe GDocs, in colectia "Promovare" (din motive de
legacy, sunt pptx, dar va descurcati).

3) @Avem poze facute peste tot: Busteni, Poiana Tapului, Belgia (este
aia cu cartea de vizita a lui AJ in turnul bisericii din Burgges),
Malaiesti. Ar fi cool sa facem o harta cu ele. I'm working on this.