[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Victor Carbune victor at rosedu.org
Sun Jan 22 16:35:10 EET 2012

2012/1/22 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:
> [...]
Spre deosebire de ce face Camelia acum, responsabilitatea se rezumă
doar la a da accept la mesajele care ajung cu bcc pe listă (să fie doar
announcement-uri), nimic mai mult. (adică nu are nimic de a face cu
scrierea email-ului în sine care ajunge pe announce, pentru că tot
timpul se dau anunțuri și pe rosedu-general).

Speranța mea e că atunci când vrei să anunți ceva, dacă tot dai un
mail de promovare, ți-e foarte simplu să pui la bcc și rosedu-announce.

> Unii (inclusiv eu) consideră abuzivă înscrierea automată la o listă.
> Ar trebui explicat de ce facem asta, dacă ne hotărâm să o facem.
Nu știu dacă e o idee bună sau nu. Poate un prim pas ar fi să schimbăm
mesajul de bun venit în care să scriem despre existența ei.

Victor