[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Victor Carbune victor at rosedu.org
Sun Jan 22 15:41:30 EET 2012

2012/1/22 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Susțin ce zic AJ și Laura, în special partea cu "kkt kkt kkt" :P
>
> Srsly, nu cred că mai avem nevoie de un canal pe care oamenii să îl
> urmărească, avem RSS, Social Media, Word of Mouth și Afișe în
> Facultate :)
Problema e tocmai cea cu RSS-ul: complet outdated, 4 aprilie, tot
timpul ne frustrăm că nu se scrie când trebuie în secțiunea news.

Mi se pare o listă de announce un overhead *minim* pentru a avea un
amărât de rss feed updated.

Really acum, ce alt workflow ne permite să avem un RSS feed care să
conțină post-urile importante de pe rosedu-general? E doar un bcc in
plus și automatizare.

Cât despre less noise, chiar cred că ar fi important un loc unde se
rezumă / comunică deciziile importante în urma unui brainstorm pe
lista asta.

Victor