[rosedu-general] [members] Techblog pe slide-ul de pe site

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sat Jan 21 20:21:08 EET 2012

2012/1/20 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Microfonul din logo-ul rtt este din Tango Icon Library[1]
>
> [1] http://tango.freedesktop.org/Tango_Icon_Gallery

Mersi pentru link..deși nu mi-a mers să iau de la ei de pe site
galeria (link cu arhiva e broken și cealată variantă era download prin
cvs...cvs, really?!). Dar am descărcat-o de pe alt site.

1) Pornind de la svg-ul cu microfonul am refăcut logoul de la Tech
Talks să fie vectorial...
2) Sugestia mea pentru logo: [2]

[2] http://swarm.cs.pub.ro/~alexj/logos/techblog_logos/techblog_full.png