[rosedu-general] Simblog - A very simple blog

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sat Jan 21 00:21:40 EET 2012

2012/1/21 Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:

> Fără restricții... m-am referit la serverul web, baza de date, poate
> mailman, etc. De-asta și vreau eu să hostez totul (mai puțin DNS, că nu mă
> interesează așa tare), să pot configura, spre exemplu, serverul apache după
> bunul plac.

VPS is what you need.  Cel pe care îl folosesc eu are DNS "pe gratis",
managed; probabil majoritatea au.  If you need a link, pingme.

As a sidenote, nu înțeleg de ce baze de date == mysql, după tot circul
cu mysql care trebuia salvat după ce cineva l-a vândut (sau s-a
vândut) m-am documentat puțin și aparent Postgresql e "mai bun" for
most purposes și mai puțin fscking prima donna.

Vlad