[rosedu-general] Simblog - A very simple blog

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Fri Jan 20 23:14:45 EET 2012

On 1/20/2012 6:57 PM, Alexandru Tudorica wrote:

> Daca iei de la GoDaddy, spre exemplu, tin ei serverul de DNS for free.

GoDaddy e blacklisted la mine pentru că erau PRO sopa/pipa, iar eu nu
suport așa ceva.

O să folosesc ce mi-a zis AJ: xname.org. Nu vreau să hostez eu DNS, pe
mine mă intereseaza Apache,Mysql,Mailman,etc să hostez, să pot face ce
vreau pe el fără restricții.

Și de exemplu dacă cumpăr simblog.org, pot să am ceva de genu
lists.simblog.org ? (cum are rosedu) Sau ține de cei de la care am
cumpărat domeniul ?

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek