[rosedu-general] ROSEdu Media

Veaceslav Munteanu slavuttici at gmail.com
Fri Jan 20 17:07:40 EET 2012

2012/1/20 Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com>

> [...]
>
> Digikam nu am folosit pentru că le poți pune direct din interfața web
> pe Google+ și face resize automat la maxim 2048 pe o latură, cât e
> trebuie pentru un număr infinit de poze. O să am în vedere dacă o să
> am nevoie vreodată de mai mult.
>
> Dacă te referi la viewer, chiar nu știu care ar fi efortul de
> configurare și întreținere și ar rămâne în continuare problema de
> vizibilitate: trebuie depus efort în plus ca să fie puse și acolo si
> pe Google+ și pe Facebook. Lucrurile nu se instalează, configurează și
> pun pe orice site singure, trebuie ca cineva să se ocupe de asta.

În mapă este tot setat. are şi index.html şi tot. Upload pe site şi link pe
pagina principala.

> După cum am spus, sunt convinsă că nu este soluția perfectă să le
> aruncăm pe Google+, dar ar trebui să avem în vedere un set de
> priorități. Ce este important pentru ROSEdu? Ce vrem să facem, ce vrem
> să arătăm, cum vrem să facem lumea un loc mai bun?
>

> Andrada

cineva spune că eu minor issue, dar eu spun că e un big issue legat de
modul cum abordăm noi problemele:

A.. la noi nu merge media.. let's upload to google's..
A.. la noi nu merge projects.. let's pay to GIT or to others

Şi aici o susţin pe Valentina cu ideea că degrabă ajungem cu site-ul
principal pe wordpress.
Deci suntem  facultatea de Automatică şi Calculatoare sau Facultatea de
Management şi Filosofie?

La moment rosedu e un tot întreg, nu văd motiv să-l rupem în 7. Desigur fb
şi g+ sunt necesare pentru publicitate a proiectului, dar nu ca să-l
hosteze.

Un link postat pe fb cu trimitere la media.rosedu.org ar face o publicitate
mai bună la rosedu decât pozele direct încărcate acolo.

Părerea mea:
1. E necesar să reparăm tot ce e stricat(de pus ca issue şi de rezolvat)
2. De renovat media.rosedu.org + la fiecare album de făcut butoane share pe
facebook,g+ etc.. iar de aici daţi share pe pagina fb,g+ ...
3. media.rosedu.org ar trebui să fie şi pe pagina principală rosedu.org

eu mă ofer să fac galeriile(fiecare o să fie o mapă aparte), dacă îmi da-ţi
toate folderele,iar cine ştie web trebuie să le încarce pe server şi să
pună link-urile. + butoanele de share ar fi nice de implementat.

--
Veaceslav