[rosedu-general] ROSEdu Media

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Fri Jan 20 16:02:08 EET 2012

2012/1/20 Veaceslav Munteanu <slavuttici at gmail.com>:
> Văd că parcă era deja decis că o să se treacă pe fb sau g+.
>
> Cineva s-a uitat la ce am propus eu?

La care dintre propuneri te referi?

Digikam nu am folosit pentru că le poți pune direct din interfața web
pe Google+ și face resize automat la maxim 2048 pe o latură, cât e
trebuie pentru un număr infinit de poze. O să am în vedere dacă o să
am nevoie vreodată de mai mult.

Dacă te referi la viewer, chiar nu știu care ar fi efortul de
configurare și întreținere și ar rămâne în continuare problema de
vizibilitate: trebuie depus efort în plus ca să fie puse și acolo si
pe Google+ și pe Facebook. Lucrurile nu se instalează, configurează și
pun pe orice site singure, trebuie ca cineva să se ocupe de asta.

După cum am spus, sunt convinsă că nu este soluția perfectă să le
aruncăm pe Google+, dar ar trebui să avem în vedere un set de
priorități. Ce este important pentru ROSEdu? Ce vrem să facem, ce vrem
să arătăm, cum vrem să facem lumea un loc mai bun?

Andrada