[rosedu-general] ROSEdu Media

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Fri Jan 20 15:45:30 EET 2012

2012/1/20 Sergiu Iordache <sergiu.iordache at gmail.com>:
> M-am uitat in sursa, slidedeck-ul e de vina. Textul cu 2% e printre
> primul content din site si mai e si cu <strong>. Solutii ar fi mai
> multe, rearanjarea HTML-ului in sursa, un slide cu ce e ROSEdu, etc.

Eu m-am uitat peste tot pe unde puteam edita și nu am găsit.

M-am gândit și eu la soluția cu slide-ul, dar nu mi se pare o idee
bună să pierdem un slide pentru așa ceva. Ar trebui să găsim cum se
editează ceva, orice... dar nu mă pricep. Tu nu ai drepturi de editare
să te uiți?

Poate ar trebui să nu amețim threadurile, totuși.

Andrada