[rosedu-general] ROSEdu Media

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Fri Jan 20 15:19:03 EET 2012

Ok, let me rephrase this.

Sa luam un exemplu: organizatorii de evenimente (fie de petreceri prin
cluburi fie de evenimente computer-related). Aproape *toti* au pe
site-ul principal galerii cu poze. Pe langa asta, au pagina de facebook
dedicata in care pun o parte din poze, poate pe alea mai reusite or hell
knows, in care poate tot omu' sa isi dea tag. Asa mi se pare corect sa
fie. Cum am mai spus, e parte din tinuta organizatiei; daca tot mutam
toate pozele pe facebook presupun ca am putea avea ca domeniu principal
si rosedu.wordpress.org, same thing.

Asadar, propun ca media.rosedu.org sa fie integrat in rosedu.org ca o
rubrica separata (langa about us & stuff). Cred ca se poate pune relativ
usor un plug-in pentru asta. Echipa de WebDev? :P

Sper sa nu para prea deplasat argumentul meu.

Valentina