[rosedu-general] ROSEdu Media

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Fri Jan 20 14:54:22 EET 2012

2012/1/20 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Then  G+ it is.

Ah, în plus, un lucru foarte-foarte important: avem control asupra
vizibilitații.

Pe media, toată lumea putea vedea orice. Pe Google+ putem avea albume
vizibile pentru toată lumea, putem limita la un grup, putem adăuga
doar anumite persoane (în caz că nu e un eveniment care ar trebui să
fie vizibil public). Senzația mea e că avem foarte mare control și e
foarte ușor de utilizat, după cum vă spuneam cu editarea numelui
albumului ... tot căutam un buton de edit pe care să dau "click" și
atunci AJ m-a luminat... doar click pe nume și se va edita. :-o

Andrada