[rosedu-general] ROSEdu Media

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Fri Jan 20 14:39:58 EET 2012

2012/1/20 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Și acel lucru este...?
> Dacă e vorba de G+, Camelia și Andrada, și ajut si eu cum pot...

Am pus deja 2 albume (din cele pe care le am salvate local), pare să
meargă super. Dacă ne decidem să tag-uim oamenii, e foarte ușor: dai
click acolo și face clustere de fețe. Momentan albumele sunt private,
mă gândeam să avem totul aranjat și frumos înainte să le facem
publice.

O să încerc să termin weekend-ul ăsta să pun tot ce am eu local (dacă
ține netul cu mine). Practic nu e vorba de muncă, e vorba că ia timp
să se pună toate: faci un album nou, selectezi toate pozele de la tine
din calculator și aștepti.

> Nu putem migra pe Picasa și să punem linkuri de la G+ și FB la ele?
> Pare cel mai potrivit.

Nu există Picasa pentru pagini, cum e ROSEdu, ci doar Google+. Oricum,
sentimentul meu de utilizator frecvent Picasa e că Google încearcă să
mă oblige să folosesc Plus, deci tot nu am scăpa și la un moment dat
am ajunge acolo.

Andrada