[rosedu-general] ROSEdu Media

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Thu Jan 19 22:35:09 EET 2012

2012/1/19 Valentina Manea <valentina.manea.m at gmail.com>:

> Eu sustin in continuare existenta media.rosedu.org cu singurul argument ca e
> o parte e imaginii organizatiei, da un plus de seriozitate ca nu depinde de
> o retea de socializare pentru resurse. Call me superficial but that's what I
> think. Ar putea fi inlocuit cu Wordpress, cu ceva plugin-in se vad foarte
> bine imaginile, thumbnails & all (n-as putea spune care dar vad pe atatea
> bloguri).
>
> Dar, ca se fie toata lumea multumita, s-ar putea pune in ambele locuri. :)

Ok. Din proprie experiență, pozele pe media sunt extrem de greu de
gestionat, după cum vezi momentan nu prea merge site-ul. Pentru ca să
creezi un album minunat trebuia să îl denumești într-un mod ciudat.
Posibilități de editare după ale pozelor? Re-upload.

Wordpress? Alt lucru de configurat. Eu cred că deja ne pică serviciile
pe rupte, și lucruri mai importante, gen Redmine sau Wouso, e pur și
simplu momentul să acceptăm că unele lucruri trebuie să le lăsăm în
grija altora. Dacă vrem să configurăm ceva sau să ne ocupăm de ceva,
putem începe cu site-ul rosedu.org. Și impresia mea e că multe
organizații aleg un serviciu de stocare de poze extern. E facil,
merge, poți face share ușor.

Așa hai să renunțăm și la conturile de Google Apps și ddvlad ar putea
căuta aplicații de mail și calendar și am lua din nou, de la capăt
toate discuțiile. Cum ar fi să ne concentrăm pe acțiunile ROSEdu care
chiar contează și să depunem cât mai puțin efort când nu e nevoie?

În plus, vizibilitatea acțiunilor pe media.rosedu este... aproape
zero. Pe G+/FB ai putea să faci tagging la persoane, căutare etc. Se
vede că existăm, facem ceva. Serios, cât de des credeți că are șansa
cineva să dea peste ce există pe media? Și oricum, o mare parte din
conținut este pus si pe Facebook (momentan, probabil și pe Google+ în
viitor).

Andrada