[rosedu-general] ROSEdu Media

Victor Carbune victor at rosedu.org
Thu Jan 19 22:14:22 EET 2012

2012/1/19 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Honest joke was honest, nici nu primesc comision și nici nu am
> preferințe, really.
Nici Facebook, nici Google+ nu au limită de spațiu.

Facebook le redimensionează automat, iar Google+/Picasa îți scade din
spațiu doar dacă pozele au o rezoluție > 2048x2048.

Eu pentru poze optez pentru Picasa/G+: sunt mai bine organizate acolo,
păstrează calitatea pe care o vrei și le poți trage pe toate odată
într-un zip, dacă avem nevoie mai târziu.

Victor