[rosedu-general] [Techblog] Coding Style

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Feb 27 22:55:55 EET 2012

" Here is an example of bad written code: "
s/bad/badly (e adverb)

" are places where you do want when. "
s/when/them

" Doing this, makes the code a lot more readable. "
fara virgula

GG. Poate ar fi bine sa pui si un mic abstract/titlu care sa faca mai
direct trimitere la checkpatch.pl. Majoritatea programatorilor stiu de
coding style si ar putea sa sara peste articol fara sa stie ca are
informatii interesante legate de stilul kernelului si de linter.