[rosedu-general] [Techblog] Coding Style

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Feb 27 19:57:31 EET 2012

On Mon, 2012-02-27 at 19:44 +0200, Mihai Maruseac wrote:
> 5th article on a row by AJ [1]. Please review, aș vrea să-l publicăm mâine :)
>
> [1]: http://rosedu.org/~techblog/site2/tips-on-coding-style.html

Arată foarte bine. Nice work, AJ!

Observațiile mele:
* Aș spune "blank" în loc de "space" aici: "Spaces would represent…
spaces."
* Mi se pare prea mult exprimarea: "Comment types are a delicate
subject." Ce nu e delicat când vine vorba de coding style :-)
"* Some coding styles (like Linux's) don't allow C99 comments." E
adevărată asta, eu nu știam. Sugerez "the Linux coding style".
Construcția Linux's e ciudată (pentru că ai și x și s).
* Aș adăuga observația că nu există _the_ coding style. Sunt diverse
stiluri de coding, unele cu avantaje, altele cu avantaje. Este
importantă consecvența – dacă te atașezi la un proiect, folosește coding
style-ul acestuia.