[rosedu-general] [site] Vizibilitate activitati in site

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Feb 26 19:27:03 EET 2012

On 26 Feb 2012, at 18:05, Mihai Maruseac wrote:

> Hackday e tot pe Jekyll :D Ziceam că o să încerc la un moment dat o
> mică interfață WYSIWYG pentru techblog dar mai durează puțin până mă
> apuc :P
>
> În plus, se poate configura să putem rula chestii javascript sau
> dinamice unde e cazul, afaik. Slide-urile de pe prima pagină pot fi
> incluse, zic eu :)

Big +1 la ce spun MM și RD. E suficient ca un sigur editor să poată să publice conținut. Dacă site-ul are un repo în spate, oricine poate face pull request. Generatoarele de site-uri statice pot publica practic orice conținut vrem, sunt mai flexibile decât wordpress & friends. Also, setup-ul pe server e foarte simplu și low-maintenance, nu e nevoie de PHP, bază de date, și cod sursă care să compună paginile, it's all static.

-- Alex