[rosedu-general] [site] Vizibilitate activitati in site

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Feb 26 16:27:31 EET 2012

On Sun, 2012-02-26 at 11:47 +0200, Vlad Voicu wrote:
> Jekyill nu este o soluție pentru site-ul Rosedu pentru că poate vom
> avea oameni care vor să pună content și nu știu sau nu vor să facă
> push într-un repo.

De editat "scârba" (da, mie așa mi se pare) de Wordpress sau Drupal e
mult mai rău. Ecran cu jdemii de opțiuni, intri prin tone de meniuri,
dai publish, vezi cum iese, te întorci.

Dincolo de problemele tehnice, propun și o soluție "umană": doar o
persoană face publishing – chestia cu "toată comunitatea contribuie" nu
funcționează la site.

> Deasemnea ar fi greu de configurat și de adăugat
> chestii (cum ar fi slide-urile de pe prima pagină).

Asta e altceva.

Personal, sunt susținătorul unei interfețe simple, funcționale, ușor de
actualizat; vezi site-ul de hackday[1]. Pe latură umană, o singură
persoană se ocupă de administrare și de publicare de conținut – vrei să
apară ceva îi dai un e-mail. It just works.

[1] http://hackday.rosedu.org/