[rosedu-general] [site] Vizibilitate activitati in site

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Sun Feb 26 11:47:26 EET 2012

> Site-ul nu e actualizat pentru că nu se ocupă nimeni, nu pentru că e
> greu de actualizat.

Este adevărat, dar nu ar trebui să punem piedici oamenilor care chiar
vor să lucreze pe site printr-o platformă greoaie.

Am încercat zilele trecute să configurez un plugin ca să putem
modifica meta descriptions (să nu mai apărem aiurea în Google search)
și nu am reușit (și nu cred că din vina mea). Deasmenea site-ul nu mai
are update-uri de securitate de anul trecut.

Jekyill nu este o soluție pentru site-ul Rosedu pentru că poate vom
avea oameni care vor să pună content și nu știu sau nu vor să facă
push într-un repo. Deasemnea ar fi greu de configurat și de adăugat
chestii (cum ar fi slide-urile de pe prima pagină).

Susțin migrarea pe wordpress. Nu durează mult, update-urile de
securitate se fac cu un click, este mult mai ușor să modifici ceva
(spre exemplu sus numitele meta tags).