[rosedu-general] Google Analytics pe ROSEdu

Alexandru Juncu alexandrujuncu at gmail.com
Fri Feb 24 00:20:37 EET 2012

Salut!

Mă uitam pe contul meu de Analytics și am văzut că am monitorizate
câteva (sub)domenii rosedu.org monitorizate... monitorizate prost aș
adăuga.

În primul rând am de la Sergiu share la rosedu.org...doar că nu mai
sunt de prin 2010 vizite, și mă face să cred că nu mai e folosit
(duh). Văd că pe rosedu.org acum e alt ID de monitorizare. Al cul este
și cine are acces la el?  Also, de la Sergiu mai am și pe
rosedu.org/wouso, nu știu cât de relevant mai e....

Mai am pe people.rosedu.org (yap, that was a failed project) cu date
binare (0 sau 1 vizitatori :P). Probabil îl voi șterge (alături de
intrarea în DNS... dacă nu vrea cineva să îl reînvie).

Și mai am pe talks.rosedu.org, pe care chiar sunt date constante (îl
voi migra de pe wiki pe wordpress).

OK, acum întrebarea este: mai sunt și alte site-uri monitorizate ?
(soc și cdl par să aibă analytics). Dacă da, cine are acces la ele? Ar
trebui documentat undeva asta pentru ca 1) să avem monitorizare 2) să
nu se facă monitorizare pațială de persoane diferite (are cineva cont,
dar nu se știe cine și după vine cineva și îsi pune propriul cod și o
ia de la capăt).

--
Alexandru Juncu