[rosedu-general] git cheat sheet

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Feb 23 22:29:06 EET 2012

2012/2/23 Alex Morega <alex at grep.ro>:
> Salut,
>
> La cursul de WebDev vrem să încurajăm studenții să-și versioneze codul, pe care îl vor scrie la curs, folosind Git. Pentru asta cred că >ar fi util un cheat sheet cu comenzile de bază și eventual o schemă logică, ce să faci când se întâmplă X (situații comune, e.g. conflict >de merge, sau cum recuperezi o versiune mai veche a codului).
>
> Există pe undeva o astfel de resursă? Dacă nu, cam ce ar trebui să conțină?

Salut,

Nu stiu in ce masura sunt utile, dar eu am urmarit doua tutoriale de
git foarte interesante si utile. Linkul de la [1] il puteti face ca un
laborator in cadrul webdev, daca este imperios necesar ca lumea sa
invete neaparat git

[1] http://gitimmersion.com/lab_01.html#main_content
[2] http://rogerdudler.github.com/git-guide/

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna