[rosedu-general] [webdev] Sală curs

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Feb 23 22:27:35 EET 2012

On Thu, 2012-02-23 at 22:17 +0200, Alex Morega wrote:

> Încă e în EG-405, da?
>
> Câte calculatoare sunt acolo?

15 funcționale din câte mi-amintesc.

> Ce au instalat pe ele? (dacă se poate, distribuția și versiunea)

Un Ubuntu mai vechi (cred că 10.04), freezuit.

> Proiector este?

Avem în EG106 (cred). Laura, confirmă, te rog. Dacă nu e, să-l alocăm
din timp.

> Tablă este?

Da, dar cam proastă. Recomand să luați o dură mare de șervețele de
bucătărie și soluție de șters geamuri.

> Geamul se poate deschide? :)

Da.

> Also, poate cineva să scrie un paragraf cu traseul de intrare? M-a
> întrebat Silviu astăzi și nu am știut ce să-i zic.

E turnul de dinainte de EG106 (anteriorul). Urci până la ultimul etaj.
Ușă de metal. Cheia se ia de poartă – sau, dacă e Irina Preșa la CDL,
cred că o are și ea.